Program lojalnościowy - regulamin
- Czym jest program lojalnościowy Fitmin i dlaczego warto do niego dołączyć?
- Jak mogę zapisać się do programu lojalnościowego?
- Jak zdobywać punkty za zakupy?
- Jak mogę wykorzystać zgromadzone punkty przy zakupie?
- Co stanie się z punktami, jeśli zwrócę towar?
- Gdzie mogę sprawdzić stan swoich punktów?
- Jaki jest okres ważności punktów?
Korzyści z zakupów u nas:
Program lojalnościowy – zbieraj punkty za każde zakupy.
Aby wziąć udział w programie lojalnościowym, zarejestruj się w sklepie internetowym fitmin.pl.
- Program lojalnościowy przeznaczony jest dla wszystkich zarejestrowanych klientów e-sklepu Fitmin.pl, którzy są osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej (zwanych dalej „klientem”). Członkostwo jest bezpłatne i do niczego nie zobowiązuje. Rejestracja w programie lojalnościowym umożliwia zbieranie punktów za każdy zakup, które można wymieniać na produkty z aktualnej oferty programu lojalnościowego.
- Punkty są naliczane automatycznie od pierwszego zakupu po rejestracji w sklepie internetowym Fitmin.pl. w którym uruchomiono program lojalnościowy (od 27.3.2025).
- Za każde wydane 2,67zł na www.fitmin.pl otrzymasz 2 punkty. Punkty można zacząć wykorzystywać po uzyskaniu minimum 400 punktów.
- Podczas finalizacji zamówienia system wyświetli liczbę dostępnych punktów i umożliwi ich wykorzystanie. Po kliknięciu „UŻYJ” punkty zostaną odjęte, a transakcja będzie zgodna z warunkami programu. Jeśli saldo punktów jest niewystarczające, system nie pozwoli na ich użycie.
- W przypadku dokonania zwrotu zakupionego towaru punkty programu lojalnościowego zostają odjęte z konta Klienta.
- Na koncie klienta można zobaczyć przegląd zdobytych punktów i historię ich wykorzystania.
- Punkty są ważne przez rok od dnia ich zdobycia. W przypadku niewykorzystania ich w ciągu roku, punkty zostaną usunięte z konta.
Warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym Fitmin
- Uczestnictwo
Program lojalnościowy jest przeznaczony dla klientów firmy Dibaq a.s. (dalej „Dibaq”), którzy dokonują zakupów w e-sklepie www.fitmin.pl. Program lojalnościowy to dodatkowa usługa, a jego uczestnictwo nie stanowi podstawy do dochodzenia roszczeń prawnych.
- Zbieranie punktów i ich wykorzystanie
Za każdy zakup produktów Fitmin dokonany w e-sklepie Fitmin.pl, punkty są dodawane do Twojego konta klienta. Za każde wydane 2,67zł na www.fitmin.pl otrzymasz 2 punkty. Punkty można wykorzystać po uzyskaniu co najmniej 400 punktów. Punkty są ważne przez rok. Po upływie tego czasu punkty automatycznie przepadają. Punkty są naliczane za zakupy na Twoim koncie klienta i nie podlegają przeniesieniu. Zebrane punkty można wymieniać na nagrody dostępne w aktualnej ofercie programu lojalnościowego w e-sklepie Fitmin.pl, które będą wysyłane wraz z zamówieniem. Liczba dostępnych nagród może być ograniczona, a organizator zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu nagród w trakcie trwania programu lojalnościowego, jak również w przypadku wyczerpania zapasów nagród. Nagrody z programu lojalnościowego nie mogą zostać wymienione na gotówkę ani inne świadczenia niepieniężne. Przekazanie nagród nie wiąże się z żadnymi roszczeniami prawnymi, a ich odzyskanie na drodze prawnej jest wykluczone.
- Zawieszenie, modyfikacja, zakończenie programu lojalnościowego
Dibaq a. s., producent marki Fitmin, zastrzega sobie prawo do zawieszenia programu lojalnościowego, zmodyfikowania go zgodnie z obowiązującymi przepisami, zmiany jego części lub całkowitego zakończenia w dowolnym momencie. Użytkownik zostanie poinformowany o zmianach za pośrednictwem strony www.fitmin.pl. Uczestnicy programu lojalnościowego mogą w każdej chwili z niego zrezygnować, powiadamiając o tym firmę Dibaq a.s. w trybie natychmiastowym. Wypowiedzenie przez Dibaq a.s. jest możliwe na tych samych warunkach. Dibaq a.s. ma prawo odmówić przekazania prezentu, jeśli klient nie jest prawidłowo zalogowany na swoim koncie użytkownika lub jeśli klient działa w stosunkach umownych z Dibaq a.s. wbrew reputacji firmy lub jeśli jego działania są sprzeczne z dobrymi obyczajami.
Jeśli klient naruszy zasady zbierania punktów, może zostać tymczasowo lub na stałe wykluczony z programu lojalnościowego. Decyzja firmy Dibaq a.s. o wykluczeniu klienta z programu lojalnościowego jest ostateczna i nie podlega odwołaniu. Dibaq a.s. poinformuje klienta o wykluczeniu z programu na piśmie w odpowiedni sposób. Wykluczonym klientom nie przysługują żadne korzyści ze strony Organizatora.
- Ochrona danych osobowych
Spółka Dibaq a.s., IČ: 25286366, z siedzibą w Helvíkovice 90, 564 01 Žamberk, będzie przetwarzać Twoje dane osobowe jako administrator danych, w tym Twoje imię, nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu. Powyższe dane przetwarzamy w celach związanych z korzystaniem z programu lojalnościowego Fitmin (w szczególności prowadzenie konta w programie lojalnościowym, rejestrowanie punktów, zapewnienie korzyści w ramach programu lojalnościowego). Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tych celach jest realizacja umowy lub warunków uczestnictwa w programie lojalnościowym. Podanie danych osobowych jest w tym przypadku niezbędnym warunkiem uczestnictwa w programie lojalnościowym. Jeśli klient nie przekaże nam swoich danych osobowych, nie będzie mógł uczestniczyć w programie lojalnościowym.
Zaznaczając „SUBSKRYBUJ” w polu newslettera Fitmin w sklepie internetowym Fitmin.pl, wyrażasz zgodę na przetwarzanie powyższych danych osobowych w celach marketingowych, w tym optymalizację naszej oferty oraz wysyłanie wiadomości handlowych za pośrednictwem poczty elektronicznej. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tych celach jest Twoja zgoda. Podanie danych osobowych jest w tym przypadku dobrowolne i możesz w każdej chwili cofnąć zgodę, wysyłając wiadomość pisemną na adres Dibaq Polska, Wieniawskiego 7/4 , 58 – 306 Wałbrzych, e-mailem na adres info@fitmin.pl lub dzwoniąc na naszą infolinię +48 74 848 56 59
Jeżeli podałeś nam swój numer telefonu, możemy wysyłać Ci kupony rabatowe, powiadomienia o zniżkach lub inne korzyści związane z członkostwem za pośrednictwem wiadomości SMS. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest uzasadniony interes Dibaq a.s. polegający na wspieraniu sprzedaży wśród uczestników programu lojalnościowego. Jeśli nie chcesz już otrzymywać wiadomości SMS, postępuj zgodnie z instrukcją podaną w treści wiadomości SMS lub skontaktuj się z naszą infolinią +48 74 848 56 59. Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych w tych celach, wysyłając pisemne powiadomienie na adres info@fitmin.pl, Dibaq Polska, Wieniawskiego 7/4 , 58 – 306 Wałbrzych lub kontaktując się z naszą infolinią +48 74 848 56 59
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółkę Dibaq a.s., Helvíkovice 90, 564 01 Žamberk, zarejestrowaną w Rejestrze Handlowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Hradcu Králové, dział B, wpis 1770.
Twoje dane osobowe będziemy przechowywać przez okres 3 lat od zakończenia Twojego członkostwa w programie lojalnościowym. Jako osoba, której dane osobowe przetwarzamy, masz prawo do skorzystania z następujących praw: prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz informacji o ich przetwarzaniu, prawo do poprawienia lub usunięcia danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych w Czechach, siedziba: Pplk. Sochora 27, 170 00 Praga 7).
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z firmą Dibaq Polska, Wieniawskiego 7/4 , 58 – 306 Wałbrzych, e-mailem na adres info@fitmin.pl lub dzwoniąc na naszą infolinię +48 74 848 56 59
* Oczywiście, w każdej chwili i bez podania przyczyny możesz zrezygnować z usługi wysyłania e-maili informacyjnych, korzystając z linku zamieszczonego na końcu każdego e-maila.
Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 27. 3. 2025.