Procedura reklamacyjna

Zwrot towaru

Jeśli zmieniłeś zdanie i chcesz zwrócić towar, masz prawo odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Okres 14 dni liczony jest od następnego dnia kalendarzowego, w którym paczka została przyjęta. Ostatnim dniem jest data nadania formularza odstąpienia od umowy lub fizycznego zwrotu towaru do firmy Dibaq Polska sp. z o.o.

Jak zwrócić towar?

1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy lub powiadom nas e-mailem: info@fitmin.pl

2. Starannie zapakuj towary w ich oryginalnym stanie, aby uniknąć uszkodzenia przesyłki.

3. Wyślij paczkę na adres: Dibaq Polska sp. z o.o. ul. Mazowiecka 3, 58-300 Wałbrzych. Nie wysyłaj towarów za pobraniem! Taka przesyłka nie zostanie przyjęta i zostanie odesłana do Ciebie.

4. Zwrócimy pieniądze na twoje konto w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Aby otrzymać zwrot pieniędzy, musisz przynajmniej potwierdzić zwrot towaru do nas.

Inna zawartość przesyłki

Jeśli otrzymałeś zamówienie, a jego zawartość nie odpowiada oryginalnemu zamówieniu, skontaktuj się z nami przez e-mail na adres info@fitmin.pl, sprawdzimy sytuację i zaproponujemy rozwiązanie.

Uszkodzony towar

Po otrzymaniu przesyłki od firmy spedycyjnej należy dokładnie sprawdzić zawartość przesyłki. Jeśli opakowanie jest w sposób oczywisty uszkodzone, prosimy nie przyjmować towaru.

Jeśli przesyłka ma uszkodzone opakowanie, nie musi to oznaczać, że produkt wewnątrz też jest uszkodzony. Możesz odebrać produkt od przewoźnika, ale opisz szkodę w protokole reklamacyjnym z kierowcą.

Jeśli masz wątpliwości, czy produkt w przesyłce jest w dobrym stanie, nie przyjmuj paczki od przewoźnika i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Postaramy się wysłać Ci nową paczkę.

74 848 56 59 Po–Pt 09:00–15:00
info@fitmin.pl Chętnie Ci pomożemy.
Bramka płatnicza – metody płatności

(c) copyright 2020 by Dibaq a.s. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Developed by SEO optimalizace s.r.o.